Monday, January 6, 2014

Siapa dia norfazlina?

Assalamualaikum,

Saya insan biasa. Saya raja typo. Haha ! Sebab suka taip laju laju. Saya tak pandai mengarang tapi ada semangat untuk berkongsi cerita. Cerita saya dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang ibu beranak satu. Semoga cerita yang baik itu dijadikan panduan, selebihnya dijadikan pengajaran.

Berusia 27 tahun. Hamba kepada yang SATU. Ibu kepada Faiq Aisy Mikael. Isteri kepada Nazyudi Hasni. Anak kepada Pn Norjalelayati Mohamad & En. Mohd Faozi Mukhlas. Menantu kesayangan Pn Noorsiah & En Hasni. <-- Oke, ini over.

Bekerja dalam sektor perbankan di ibu negara. Memengang Ijazah Pengurusan Industri Kepujian. Pernah menuntut di :
1) Sek. Ren. Pangkalan TLDM, Lumut
2) Sek. Ren. Keb Taman Setiawangsa KL
3) Sek. Men.Keb Taman Setiawangsa KL
4) Sek. Men. Keb Buyong Adil, Tapah
5) Sek. Men. Teknik Slim River, Perak
6) University Selangor

Saya menetap di Puchong. Pengguna Ipad & Iphone tegar. Founder of bajubabybams di Instagram. Tuan tanah akaun fazlinafaozi juga di Instagram. -- menharap ade orang add le tew! 

Lahir pada 09 July 1986. Tea lover. Pemalas. Katik. Tak gemuk. Kawan baik saya dari dulu hingga kini adalah suami saya sendiri dan adik beradik saya. Berpenyakit migrain. Berjari tembam -- bukti pemalas. Penggemar Chatime. Peminat Awie Wings no 1.



Selamat datang ke blog saya dan semoga anda anda anda semua dirahmati Allah swt.

Lets start !!! 

No comments:

Post a Comment